Projektai

„Mokymasis būti: Socialinių, emocinių ir sveikos gyvensenos įgūdžių vertinimo bei metodikų plėtojimas švietimo sistemose” yra eksperimentinis projektas, suvienijęs švietimo institucijas, mokytojus ir mokslininkus septyniose Europos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Slovėnijoje, Italijoje, Ispanijoje, Portugalijoje ir Suomijoje.  

  Projekto trukmė – 2017-2020 m. Šiuo laikotarpiu projekto komanda siekia  sukurti ir mokyklose išbandyti metodinių įrankių rinkinį, skirtą padėti įvertinti mokinių socialinius ir emocinius bei sveikos gyvensenos įgūdžius. Komandos nariai taip pat siekia ištirti, kaip pagerinti šių gebėjimų ugdymą mokyklose ir visoje švietimo sistemoje.

    Kadangi švietimas veikia visą ekonominę ir socialinę gerovę, išmintinga į jį žvelgti labiau holistiniu požiūriu, integruoti į švietimą daugialypius mokymosi kontekstus ir susitelkti ne tik į akademinius gebėjimus, bet ir į socialinę ir emocinę raidą, fizinę sveikatą bei kitas bendrąsias kompetencijas siekiant, kad mokiniai patirtų sėkmę mokykloje ir vėliau gyvenime.

   Taigi, projektas „Mokymasis būti” pateikia socialinio ir emocinio ugdymo modelį, apimantį: socialines ir emocines kompetencijas, socialinio ir emocinio ugdymo (SEU) pasiekimų aprašus; praktinius metodus socialiniam ir emociniam ugdymui klasėje stiprinti ir jį vertinti.

    Lietuvoje šiame projekte dalyvauja:

  1. Prienų raj. Jiezno gimnazija
  2. Molėtų progimnazija        
  3. Kauno Pilėnų progimnazija
  4. Panevėžio Beržų progimnazija          
  5. Šalčininkų r. Jašiūnų pagrindinė mokykla          
  6. Ukmergės Užupio pagrindinė mokykla
  7. Vilniaus Gerosios Vilties progimnazija 
  8. Vilniaus Joachimo Levelio inžinierijos mokykla
  9. Varėnos “Ryto” progimnazija
  10. Viniaus Viršuliskiu progimnazija

    Per dvejus projekto vykdymo metus bus siekiama sukurti gerais tarpusavio santykiais paremtą mokymosi aplinką ir mokymo(si) metodus. Tai leis pagerinti savijautos rodiklį mokykloje bei sumažinti patyčių tarp vaikų lygį.

Mokyklos administracija