Psichologė

Psichologė Jūratė Laurinavičiūtė (mob. telefonas  864597323)

Mokiniai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

  • susiduria su mokymosi sunkumais: nenori lankyti mokyklos, nesiseka mokytis, nenori lankyti pamokų, stokoja mokymosi motyvacijos;
  • susiduria su įvairiomis baimėmis: bijo kalbėti prieš klasę/auditoriją, bijo rašyti kontrolinius, laikyti egzaminus ir kt.;
  • nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti susidraugauti, atsisakyti drovumo;
  • nori stiprinti savo pasitikėjimą savimi;
  • nori išmokti kūrybiškai spręsti problemas;
  • susiduria su liūdesiu ar nerimu, depresine būsena;
  • gedi artimo žmogaus, naminio gyvūnėlio;
  • jaučiasi vienišas/a, liūdi dėl to, kad skiriasi/išsiskyrė tėvai ar išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar vienas iš jų);
  • konfliktai su tėvais, globėjais;
  • svarsto, abejoja apie ateities planus, pvz. kur mokytis baigus mokyklą, susiduria su karjeros planavimo problemomis;
  • nori geriau pažinti save, savo gebėjimus, talentus, tobulinti save kaip asmenybę ir pan.;
  • nori atsisakyti žalingų įpročių.
  • ieško atsakymų į egzistencinius, dvasinius-religinius klausimus.

Mokinių tėvai/ globėjai  į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

  • kai vaikas mokykloje susiduria su tam tikromis problemomis, sunkumais mokykloje: sunkiai sekasi mokytis, nepažangumas, stokoja mokymosi motyvacijos, praleidinėja pamokas ir pan.;
  • nori, kad jų vaiko gebėjimai būtų psichologiškai įvertinti dėl specialiojo ugdymo paskyrimo;
  • nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius su vaiku;
  • rūpinasi vaiko gerove, nes šeimoje vyksta skyrybos/ar yra įvykusios, tėvai išvykę gyventi į užsienį;
  • pasikeitė vaiko elgesys ir tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;
  • vaikas agresyvus, negebantis valdyti neigiamų emocijų;
  • rūpinasi vaiko saugumu, pvz, vaikas mokykloje patiria patyčias, yra atstumtas/a ir pan;
  • vaikas konfliktuoja su klasės vadovu, mokytoju, klasės draugais;
  • nori tobulinti savo asmenines psichologines žinias vaiko raidos  ir elgesio ypatumų.  

Mokytojai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

  • nori nustatyti vaiko nesėkmingo mokymosi priežastis ir būdus padedant vaikui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;
  • nori parengti ir įgyvendinti mokymosi ar elgesio gerinimo priemones, individualizuoti ugdymą;
  • nori efektyviau dirbti su specialių poreikių vaikais, atsižvelgiant į jų mokymo ir ugdymo specifiškumą;
  • nori geriau pažinti savo mokinių tam tikro amžiaus tarpsnio raidos ypatumus parenkant tinkamiausius ugdymo būdus;
  • nori sukurti saugų klasės mikroklimatą;
  • nori paskatinti vaiko mokymosi motyvaciją, pasitikėjimą savimi;
  • susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtas šeimoje, mokinio gedėjimas, savižudybė, pedofilijos atvejai ir pan.